D’on sortim?

Sara de Lecea porta més de vint anys dedicant-se al sector cultural, aprenent de cada nou projecte i, sobretot, de les persones que hi treballen.

Ha treballat per a festivals, produccions cinematogràfiques, museus i exposicions, entenent cada projecte com un tot que cal conèixer en la seva globalitat per cuidar cada detall.

El resultat d’aquesta trajectòria és un perfil professional elàstic i flexible, que s’adapta a diferents situacions de treball, diferents equips i diferents projectes. I amb bon humor i ganes de seguir aprenent.

  • “L’home que ho volia veure tot” (Albert Albacete, 2019). Llargmetratge documental. Direcció de producció
  • “Famílies” (2018). Sèrie documental per a À Punt (televisió valenciana). Ajudant de redacció i coordinació de producció
  • “Els subversius” (Miles Roston, 2017). Llargmetratge documental. Direcció de producció
  • “Jocs de família” (Belén Macías, 2016). Llargmetratge de ficció. Coordinació de producció
  • “Game Over” (Alba Sotorra, 2015). Llargmetratge documental. Coordinació de postproducció). Premi Gaudí al Millor Documental
  • Pla de viabilitat – Museu Casteller de Catalunya (2014). Ajudant de redacció
  • “Elcano, el barco blanco” (Carmen Isasa, 2013). Llargmetratge documental. Direcció de producció
  • “Plou i fa sol” (Pere Joan Ventura, 2012). Llargmetratge documental. Direcció de producció
  • “Mudanzas” (Silvia González Laá, 2012). Curtmetratge. Direcció de producció
  • “Rehabitar” (2011 – 2013). Sèrie d’exposicions. Producció dels audiovisuals.
  • “Esto no me lo vuelvas a hacer” (2011). Curtmetratge de ficció. Guió i direcció
  • “Jacques Leonard, el paio Chac” (Yago Leonard, 2011). Direcció de producció
  • Festival Curt Ficcions (1997 – 2014). Coordinació (1997 – 2012) i direcció (2012 – 2014)